UW MOBILITEIT TEN TIJDE VAN CORONA Ons antwoord op veel gestelde vragen met betrekking tot uw (nieuwe) Opel.

Nu ook Nederland volop getroffen wordt door de uitbraak van het Coronavirus, realiseren we ons meer dan ooit hoe belangrijk het is dat wij ook in deze periode uw mobiliteit kunnen garanderen.

Daarom geven we u in dit artikel antwoord op de vragen die u aan ons gesteld heeft.



Zijn Opel vestigingen open of niet?

Onze showroom is vooralsnog open. Gezien de snelle ontwikkelingen adviseren we uw bezoek aan onze showroom of werkplaats telefonisch even aan te kondigen, zodat u er zeker van kunt zijn dat onze medewerkers direct voor u klaar staan.


Is het wel veilig om langs te komen?

In deze onzekere tijden begrijpen wij volledig dat u misschien aarzelt om één van onze vestigingen te bezoeken. Wij kunnen u echter verzekeren dat ons Opel dealernetwerk alle mogelijke voorzorgsmaatregelen heeft getroffen om uw gezondheid te beschermen.

Onze hele organisatie volgt uiteraard de richtlijnen van het RIVM en de GGD. Dit houdt onder andere in dat we contactloos begroeten en zowel onderling als met u 1,5 meter afstand bewaren. In al onze vestigingen hebben we extra aandacht voor het naleven van de hygiëneprocedures. Ook in de werkplaats nemen we alle voorzorgsmaatregelen in acht. Zo werken we met handschoenen, stoelhoezen en desinfecterende middelen. Daarnaast zijn eventuele medewerkers met lichte klachten geacht thuis te blijven. Mocht u zelf ook klachten hebben dan willen we u ook verzoeken om niet langs te komen. We kunnen in dit geval al uw vragen online en per telefoon beantwoorden.


Ik kan niet langskomen, maar ik heb een vraag of wil meer informatie

We zijn op verschillende manieren bereikbaar indien u niet naar de showroom kunt komen. Uiteraard kunt u alle informatie raadplegen op onze website, maar mocht u liever persoonlijk contact hebben, dan zijn onze verkoopadviseurs tevens online en per telefoon bereikbaar. Zij zullen u met alle plezier helpen bij vragen over een nieuwe of gebruikte auto.

En met de online bestelmodule kunt u direct digitaal uw gewenste auto samenstellen en bijvoorbeeld uw private leasecontract volledig online aanvragen.


Ik heb een nieuwe auto besteld, hoe zit het met levering?

Aangezien de levering van uw nieuwe Opel afhankelijk is van het moment waarop en het type auto dat u besteld heeft, willen we u vragen contact met ons op te nemen; wij kunnen u hier meer informatie over verstrekken. Op een later tijdstip kunnen we u op de hoogte brengen omtrent de details van uw bestelling. 


Mijn auto heeft reparatie / een servicebeurt nodig, kan ik gewoon langskomen?

Onze Opel erkend reparateurs zijn vooralsnog gewoon geopend. Om er zeker van te zijn dat u niet voor een gesloten deur staat, verzoeken we u om vooraf contact op te nemen. Samen zullen we door de mogelijkheden lopen voor reparatie/service afgestemd op uw persoonlijke situatie. 


Ik wil een nieuwe auto kopen, hoe doe ik dit?

Natuurlijk kunt u naar onze showroom komen, alwaar we u graag helpen bij het uitzoeken/samenstellen van uw nieuwe Opel.

Mocht u nu niet in de gelegenheid zijn om langs te komen dan kunt u contact met ons opnemen om te kijken wat de mogelijkheden zijn om uw nieuwe Opel aan te schaffen.

Daarnaast kunt u direct online uw nieuwe auto bestellen indien u een private lease contract wenst af te sluiten. Met onze online bestelmodule stelt u simpelweg eerst uw auto samen waarna u direct uw private lease contract kunt aanvragen.  


Is levering aan huis mogelijk?

Heeft u een nieuwe auto besteld en wordt die binnenkort afgeleverd? Neemt contact met ons op om te kijken wat de mogelijkheden zijn voor een eventuele levering aan huis.